Splošni pogoji
Pogoji poslovanja
Splošno
Woustar.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje 121 MARKETING, podjetje za donosno trženje d.o.o., s sedežem na naslovu Kleče 22G, 1000 Ljubljana, Slovenija (v nadaljevanju ponudnik). Ponudnik odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil v skladu z objavljenimi pogoji.
Registracija
Za uspešen nakup v spletni trgovini registracija ni potrebna. V zaključnem delu naročila je potrebno vpisati podatke, ki jih ponudnik potrebuje za uspešno izvedbo naročila, plačilo in dostavo.
Dostopnost informacij
Woustar se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Postopek nakupa in cene
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba. Pravne osebe lahko naročijo preko kontaktnega obrazca in se dogovorimo za veleprodajne cene.
Ko kupec izbere željeni izdelek, klikne na gumb "DODAJ V KOŠARICO". V razdelku Vaša košarica desno zgoraj na spletni strani lahko kupec preverja vse izdelke, ki jih je dodal v košarico.
Ko želi zaključiti nakup, klikne v razdelku "VAŠA KOŠARICA" gumb "NA BLAGAJNO", kjer lahko še enkrat preveri katere izdelke ima v košarici. Tu lahko tudi spreminja količine in po želji izdelek tudi odstrani iz košarice.
Ko kupec preveri vse izdelke v košarici in ceno za plačilo, mora za zaključek nakupa klikniti na gumb "NA BLAGAJNO". Nato mora izpolniti vsa polja za zaključek nakupa.
Najprej vpiše podatke za račun (med katere sodijo ime, priimek, naslov, telefonska ali mobilna številka in elektronska pošta.). Nato izbere dostavo in način plačila.
Nakup se zaključi, ko klikne na gumb "ODDAJ NAROČILO".
Naročnik takoj po oddaji naročila prejme elektronsko sporočilo, na e-poštni naslov, ki ga je vpisal ob nakupu in vsebuje potrditev prejema naročila ter predračun (če je označil plačilo po predračunu), ki ga lahko plača v 1 do 5 dneh (v primeru plačila po predračunu). Po plačilu predračuna ponudnik v primernem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje.
Naročnik poleg naročenega izdelka prejme tudi originalen račun, kot potrdilo o plačilu.
V kolikor ponudnik ugotovi, da oddanega naročila ne more izvesti, mora o tem pravočasno obvestiti naročnika (preko elektronske pošte, telefona ali SMS obvestila).
Kupoprodajna pogodba med Woustarjem in kupcem je v spletni trgovini www.woustar.si sklenjena v trenutku, ko Woustar kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Woustar kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Woustar.
Plačevanje in izdaja računa
Naročnik lahko izdelke plača na enega izmed sledečih načinov:
Plačilo po predračunu (UPN nalog): ko naročnik opravi naročilo, na vneseni elektronski naslov prejme predračun, kjer so vsi podatki za plačilo na račun podjetja 121 MARKETING d.o.o.
Paypal: S Paypalom na račun podjetja 121 MARKETING d.o.o.
Plačilne kartice: S plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard, Amex, Diners, Maestro, preko podjetja Braintree (Division of Paypal)222 W Merchandise Mart Plaza, Suite 800, Chicago, IL 60654.
121 MARKETING po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun skupaj z naročenimi izdelki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Dostava
Za dostavo izdelkov skrbi podjetje:
POŠTA SLOVENIJE d.o.o.
Stroški dostave in pakiranja v Sloveniji pri nakupu pod 40,00€ znašajo 4,00€. Stroški dostave pri nakupu nad 40,00€ pa so brezplačni.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
V primeru, če naročnik prejme fizično poškodovan ali odprt paket, mora o tem takoj obvestiti dostavno službo in sprožiti postopek reklamacije.
Cene
Cene, objavljene na spletni strani www.woustar.si veljajo na dan naročila.
Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV (9,5% ali 22%). Za knjige se obračuna 9,5% davek na dodano vrednost, za plakate in dnevnik pa se obračuna 22% davek na dodano vrednost.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh pošlje podjetju elektronsko sporočilo na (info@woustar.si), da odstopa od pogodbe in tako sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stroški vrnitve so na strani kupca.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: 121 MARKETING d.o.o., Kleče 22G, 1000 Ljubljana. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Pravica potrošnika glede stvarnih napak
Podjetje odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke, ki bodo uporabljeni izključno za pošiljanje ponudb, predračunov, računov, izdelkov, informativnega gradiva in obvestil o stanju naročila ter jih ne bo posredoval tretji osebi.
Podatke o naročilu bo ponudnik posredoval le v primeru izbire načina plačila, ki zahteva posredovanje podatkov o naročilu in naročniku, a izključno ponudniku storitve izbranega načina plačila, ki ima sklenjeno veljavno pogodbo s podjetjem 121 MARKETING d.o.o.
Varovanje osebnih podatkov
121marketing d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1 in v skladu s splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). 121 MARKETING d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke uporabnikom, ki so se registrirali ali opravili nakup: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča. 121 MARKETING d.o.o. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabniki oziroma kupci.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
V primeru sprememb
Ponudnik se zavezuje, da bo zagotavljal ažurnost in pravilnost podatkov na spletni strani. V kolikor se zgodi, da se lastnosti artiklov, njihova cena, čas dobave ali količina zaloge spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe spremeniti podatkov, kupca pravočasno obvesti o teh spremembah in mu omogoči preklic naročila oz. naročilo drugega izdelka.
Reševanje sporov
Stranki bosta skušali vse spore reševati sporazumno.
V kolikor to ne bo mogoče, bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.